match igår.

dagen började med skola och sen träffade jag m och han åkte och lämnade mig på tomas jobb, tomas tog och duchade efter jobbet sen fick vi skjuts av hans jobbar kompis till hummlegården. vi gick runt och kollade om vi kände nån sen satte vi oss i gräset och tog nåra öl och hade det mysigt, vi satt och tog det lungt sen gick vi en sväng och då träffad ff och hennes bror och deras kompisar. djurgårdståget började röra sig på tunnelbanan och det var hur fullt som helst man typ tog av värmen, haha. när vi kom till solna och ställde oss i kön träffade vi alla andra vänner när vi kom fram så skulle dom kolla min väska och jag hade ju med mig min hårsprey och dom tog ju den såklart :( det va riktigt kul på matchen även fast djurgården spelade skit dåligt i första halvlek men vi kom ju så klart ikapp i andra halvlek, matchen slutade 1-1, vi kunde ha gjort bättre ifrån oss. jag och tomas gick från matchen 10 minuter innan den slutade för att vi inte skulle hamna i allt bråk och det lyckades vi med, vid gullmars så tog vi och åt sen var det bara hem och sova för våran del :)
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0