runt hela haninge på en dag.

gårdagen var helt stressad, först efter skolan så åkte jag till dif för att ta ut biljetterna till matchen men det funkade inte så ringde jag till han som jag ska gå på matchen med för att se om han kunde ta ut biljetterna efter han hade slutat jobbet, men nej det kunde han ju det för han har så mycket att göra så så fick jag åka runt hela handen typ för att försöka ta ut dom där jäkla biljetterna.. tillslut åkte jag till min mormor och tog det lite lungt åt lite mat medas min mormor ringde till ticknet och dom sa att jag var tvungen att åka till globen till en ticknet butik för att ta ut biljetterna och då kommer min vän och hämtar mig i bilen men han vägrar köra mig till gloden så jag får ta bussen dit. vid gullmars träffar jag min andra kära vän B, han väntade där på mig så att jag slapp gå själv vi sitter ett tag och tar det lungt sen stöter vi på M&M dom följer med oss till gloden en liten rolig promenad till globen, B fick väldigt ont haha girlpower :D sen tog vi bussen hem och jag träffade några andra vänner i sågen tjockisarna skulle äta, vi åkte till dif och köpte cigg och dom åt mat och jag smakade lite (a) sen kommer min andra kära vän E och vi satt vid dif ett tag sen gick vi och kollade på deras dansträning, rätt roligt faktiskt ;)
hoppas ni hade en bra dag / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0