söndag natt

när jag skulle gå och lägga mig så ringer mobilen och jag får prata med en full arvid och en väldigt mycket fullare tomas. tomas vill att jag ska åka och hämta honom och det gör jag, jag åker till min bästa kompis som har fest i mjukisbyxor och uppsatt hår plus utan smik. allt folk var as fulla och jag bara skrattade åt dom, haha. tomas var skit full han hade däckat på hamocken men tillslut fick jag liv i honom och jag ville inte gå igenom huset så vi fick hoppa över garnnarnas staket.. ''suck'' anledningen till att han var så full var jag och det kändes verkligen inte bra, det var läskigt att se honom så där full och sårbar. jag kan inte säga nått annat än förlåt jag gjorde ett misstag det ska inte hända igen men det var fan inte okej så som han behandlade mig igår jag åkte och hämtade honom för att jag bryr mig om honom och han står och skriker på mig att jag bara ville fest och att jag typ bara tänker på mig själv och skit men det gick inte att prata med honom igår så nu väntar jag på ett samtal av honom så får vi prata ut för det kan inte hålla på sähär längre.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0