galen jävla helg

jag börjar med fredagen, alla tjejer va hos linda s och förkrökade hade skit trevlig många roliga skratt. angelina linda r och emma åkte till billy före oss för dom skulle fixa en sak till linda h och sara efter som då flyttade till idre i lördags :( vi sitter kvar och har det kul sen åker vi till billy och där va det mycket fulla männiksor och som alltid så är det jättekul där, alla dansade eller iaf nästan alla. det va dans på både golv och bord ;) det va sjukt kul tills min underbara vän blev drogad, jag säger bara det får jag reda på vem det är då jävlar... va tvungen att ta hand om henne för hon kunde inte gå och sen blev a jätteledsen för att hon va så orolig så jag hade e i knät gråtandes och a på axel gråtandes och jag hade ingen aning om va jag skulle göra sprang ner och hämtade min och es jackor så vi kunde gå hem, problemet var att hon kunde och orkade inte gå för hon va så svag så jag ringde alla på min  kontaktlista för att nån skulle hämta oss sen så ringde jag perez våran räddare i nöden, tack för att du kom och hämtade oss du är en ängel! vi åkte till statiol för att köpa korv till e sen åkte vi hem och e kunde inte sova hon låg och snackade med sig själv och skrattade och allt möljigt hon har tydligen en vän som har randiga gardiner och nått om rosa elefanter, hahaha det gick ju inte att sluta skratta åt henne men sen skrattade hon så mycket och hon låg inte still så då la jag ett ben över henne för att hon skulle ligga still men då blev hon tydligen påkörd av en bil, en RÖD VOLVO, hahahahahah tack för det jag vet att jag är knubbig men så mycket väger jag faktiskt inte (a) haha. så såg våran fredag ut hade toppen kul tills allting hände. hoppas alla hade kul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i det förra inlägget stod det att ingenting skulle få förstöra våran kväll.. det lyckades vi inte med! men det spelar ingen roll.. kung-fu fighting

2008-12-07 @ 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0