gårdagen

när jag och e vaknade så mådde vi inte så speciellt bra men e mådde nog värst men levde vi det gjorde vi ny dag nya tag eller va säger man jag tyckte det iaf men det gjorde inte e hon tog inga nya tag för henne va det fortfarande gårdagen haha. åkte hem till henne och sen till hennes bror för han har flyttat hemifrån och vi skulle bara sitta hos honom och ta det lungt, det va skit mysigt tills det kommer fram att så kallade ''slynan'' ska till ett ställe där hon inte får vara så vi krigar oss ända från blåsut till haninge igen vi åkte dit och det va lungt och sen hamnade vi hemma hos sandra och där va det människor och jag emma va sjukt trötta så vi tog det bara lungt, sen gick jag emma c och j hem till johan och kollade på hem till midgård och sen kom m och då kollade vi på ronny och ragge hahahhah så trötta som vi var så va det mycket skratt ;) jag log inte så då kan ju ni få ha era egna tankar sen jag säger ingenting även om jag vet hur det är ;D vaknade imorse av att mamma ringde mig och jag va röksugen så jag gick in och väckte emma och en av killarna ;) haha dom blev inte så glada menmen det är ju jag va förväntar ni er? inte mycket förstås (a) sen blev jag sur för jag va hungrig så jag tog emma i gragen och drog upp henne ur sägen och gick hem :P nu tar jag det lungt ska bara vara hemma idag och chilla ska bli fett skönt :) hoppas alla har haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0