gårdagen

va i ''skolan'' först vi hade bara en lektion så himla onödigt.. menmen sen åkte jag till emma och va en stund med henne sen åkte jag hem och tog det lungt sen fixade jag mig och åkte till skogås och träffade mina tjejkompisar vi gick först till statiol för jag va så sjukt hungrig så jag köpte en korv sen gick vi till festen det va skit kul där träffade jätte trevliga människor :) när jag gick till bussen för at åka till handen och möta tomas så ringer han mig när jag precis har hoppat på bussen och säger att han är i skogås men han säger att jag ska åka till handen och möta honom där så jag fortsätter till handen och när jag väl är där så möter jag hanna flood allan och matte och berra och några till, tomas ringer mig och säger att han har blivigt misshandlad men att han sitter på tåget så som jag uppfattade hans röst så lät han endå att må bra.. när jag träffar honom så säger han att han har ont i huvudet och så vi går upp till alla andra och dom ställer sig som en ring runt honom och då tar jag tag i honom för jag ska snacka med honom och han säger att han måste stå vi en vägg och då helt plötsligt så svimmar han och jag får panik och vet inte vart jag ska ta vägen tack gode gud att alex och katta va där, tack tjejer <33 dom tog upp tomas till terminalen och då svimmar han av igen och så satte dom honom ner och lägger på min jacka på homom för han fryser då svimmar han av igen som tur va så kom polisen och ambulansen då, jag åker med tomas in och vi kom in typ halv två och kom hem vid sju på morgonen men jag är glad att han mår skapligt iaf dom sa att det inte va nån fara och att röntgen inte visade nått men han har fortfarande ont i sidan och huvudet men får hoppas att det blir bättre..

är riktigt trött idag och ska gå upp och köpa cola nu och lite mat orkar inte laga nått sen ska jag väl sova nån timme och sen fixa mig om jag orkar gå ut ikväll ska iaf träffa emma och hon ska ligga, haha som hon alltid säger fast det aldrig händer, hoppas det blir en bra kväll idag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0