måndag

vaknade nyss och kände hur röksugen jag är men sitter just nu med datorn i knät och kollar runt lite för att inte gå ut att röka.. JAG MÅSTE SLUTA! jag va hos läkaren i torsdags och dom sa att dom tror att jag har asma så jag har fått asmamedecin och nikotintuggumin och nikotinplåster för att sluta det går väl inte så jättebra med försöker iaf igår rökte jag bara 3 cigg lite stolt är jag över mig själv.. jag har bestämt mig för att efter nyår ska jag verkligen sluta.. idag ska jag antingen träffa emma eller så ska jag gå ner till stallet och rensa tankarna lite och ta en underbar tur i skogen med min underbara häst :)

lördagen.
fest hos björn och det va skit kul blev kanske lite för full men det är sånt som händer jag hade iaf kul och det tror jag alla andra hade också. emma va trött så hon fick min nyckel och gick hem tidigare jag kom typ hem vid fem eller nått somnade rätt fort kan man ju säga. tog det bara lungt igår va lite trött om man säger så (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0