morgonen..

GODMORGON!

blev väckat kl 06.48 idag när jag igentligen skulle gå upp kl halv åtta nej men då fick man prata i mobilen i tio minuter iställer som tur va somnade jag om. väcka klockan ringde som vanligt och jag går aldrig upp den tiden jag ska därför ställer jag alltid kl typ en halv timme innan jag ska gå upp, så hade jag tryckt av mobilen lite för många gången så jag rysar upp i panik för att jag inte ska komma försent till jobbet.. hittar ett par kläder och slänger på mig dom och smikar mig och sätter upp håret sen ska jag gå in och hämta min mobil och då ser jag att kl bara är ÅTTA!! jag har stessat som en toooook i onödan .. blir så jävla lack på mig själv. snackade lite med emma var tvungen att berätta för henne hon typ bara garva :( det va faktiskt igen kul, ikväll ska emma färga mitt hår håller tummarna att det blir bra :) nu ska jag käka en macka sen ska jag va duktig och cykla till jobbet :)
emma om du läser det här GLÖM inte att ringa måste snacka med dig! älskar dig stumpan ;) hahah
puss och ha en trevlig dag ni som är lata och inte jobbar sola jävligt mycket era jävla mongosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0