jag hoppas du förstår..

jag älskar dig det vet du,
och jag skiter i vad andra tycker om det
jag bryr mig inte om dom vet
jag vill visa hela världen hur mycket
du faktiskt betyder.
för ingen annan fattar,
dom känner inte dig
det splar ingen roll vad dom säger
när tiden är inne så tror jag på oss
vi kommer att klara oss fint sen
jag har lärt mig av alla mina misstag
och jag kommer inte såra dig igen
det är ingen slump att vi träffades
du betyder så mycket för mig
min älskling, fast du inte är min, just nu
glöm det gamla, vänd blad
vi har hela livet framför oss
tillsammans, du och jag
jag tror på oss
glöm aldrig det
finaste du 

men det gör ont just nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Blondinbella VS Kissie i min blogg, rösta vilken som är din favorit:)

2008-06-16 @ 13:08:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0