tillbaka till sverige!

har inte skrivigt på ett jäkla bra tag men har varit lite upptagen, först va jag i turkiet helt jävla underbart va det och nu vill jag bara åka tillbaka, hatar sverige så sjukt kallt! det va varmt och skönt i turkiet och mamma och jag solade och badade och festa lite och solade lite till ;) haha alla där nere trodde jag och mamma va syskon, vi shoppade hur mycket som helst mamma va helt tokig i alla jävla väskor menmen är men utomlands så är det väl okej att vara knäpp? ;) man säger att manb ska göra saker som man inte gör hemma när man är utomlands och vi hade ju såklart gym på vårat hotell och tror ni att jag och mamma lyckades va när nån dag? haha nej skulle inte tror det menmen så jävla mycket skräp mat åt vi inte. maten på hotellet var helt sjukt god och vilken jävla sorvis men fick där nere, helt sjukt! längtar bara tillbaka nu!

när jag kom hem så hade vi bal på våran skola och alla var jättefina, men man kände verkligen att det här va slutet inge mer söderbymalm och inge mer av lärarna där heller. det var ett bra hejdå och alla va jättefina jag vet jag säger det igen men alla var verkligen det. kommer sakna er! på tisdagen var det avslutning, det är skönt att gå ut nian men jag kommer sakna klassen så sjukt mycket, ni är bäst! <3 hoppas alla får det bra i framtiden, kommer sakna er jätte mycket! puss

nu är det sommarlov och jag har ingen aning va jag ska göra under sommaren, har ju inget sommar jobb och det suger för jag vill jobba men va ska man göra? va gör alla där ute som inte jobbar ge mig tips.. hitils har jag varit med kompisar och blivigt sjuk det är jag fortfarande med skit samma det går väl över tillslut. vill att det ska bli bättre väder så man kan ligga på stranden och sola men det går ju inte för det är ju sånt jävla skit väder här! nej nu ska jag ring runt lite och se va som händer idag, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0