det är inte lätt när det är svårt

jag vet inte riktigt va jag vill längre, det är svårt att gå rakt när vägen man går på är kurvig. kan vi verkligen fortsätta såhär? det går upp och ner hela tiden det är svårt att veta om det är de rätta vi gör, alla säger att det är coolt att vi kan umgås så som vi gör men det kanske är dags för en paus från varandra ett tag,  jag vet inte. det är svårt att släppa taget när vi är så nära du betyder oerhört mycket men det funkar inte att vi ska bråka på det här viset ingen av oss mår bra av det, jag är ingen expert på kärlek men du är kärleken i mitt liv och jag tror fan inte jag skulle kunna leva utan dig. utan dig är jag inte hel men kan vi verkligen förstätta såhär? jag älskar dig det gör jag verkligen men jag tror inte det här kommer funka i slut ändan jag vill inte säga hejdå men det kanske är bra för oss båda om vi tog en paus från varandra?! hur ska jag göra? det är svårt att veta när du betyder så groft mycket för mig, jag kommer aldig glömma dig vad som än händer!
<3 du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0