falska människor

jag är trött på det här,
- att höra att man alltid gör fel
- att men inte räcker till
- att vad man än gör så finns det alltid nån som blir arg
- att man får höra varje jävla dag att man är kort
- skolan
- falska människor...

ja! jag kanske har gjort fel, jag vet men va fan ska jag göra det finns ingenting jag kan göra åt saken. jag är trött på att alla klagar på mig och att det bara är jag som gör fel, kolla på er själva ni är inte heller perfekta. hur länge ska jag behöva leva med all denna ångesten?! jag är trött på att ni alltid ska trycka ner på mig, men om jag inte duger så fuck you rent ut sakt! klaga på nån annan för jag tänker inte ta eran skit längre.. har ni så dåligt självförtroende så ni måste trycka ner på mig? kolla er i spegeln och runt i världen det finns inte en ända som är perfekt inte ens ni. jag vet mycket väl att jag gjorde fel men vafan ni behöver inte göra så att jag mår ännu sämre, jag har tillräckligt med ångest så det räcker och blir över.. låt mig vara för jag klarar mig utan er ni förstör bara, lev erat egna liv och sluta att klaga på folk och snacka en massa skit det är bara så jävla onödigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0