8/11

i fredags var jag jag i skolan först sen åkte jag hem och sov några timmar sen tog jag det lungt sen fixade jag mig och åkte på fest vad skyttens va helt okej fest faktiskt :) haha fick vara dr löken som vanligt som sagt man ska inte ha killar dom är bara till massa problem.. sen fick jag själv en pojkväm, haha :D nej det var värsta äckel killen som stog och taffsade på mig så jag ba nicklas pojkvännen kom nu så går vi hem, mohaha. så fick jag pojkvän haha här ska det inte vara massa trams med känslor och skit det är bara rakt på ;) slutet av kvällen började närma sig och vi va trötta och hungriga så vi gick från skyttensgata ner till statiol och köpte korv, så jävla gott asså :) sen fick man åka bil hem också bättre kan det ju inte bli :) tack. hoppas ni hade en toppen fredag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0