dagens aktiviteter

va i skolan och det va rätt kul åkte skriskor med klassen på idrotts lektionen haha det va as kul det va typ bara jag och natta som åkte, jag älskar att åka skriskor funderar nästan på att börja på hockey, anledningar
1. jag älskar att åka skriskor
2. man får ut massa av aggretioner av att tackla folk :D
3. man får snygg kropp och bra med motion :)
haha så man får väl se om det blir nån hockey för mig inte för att jag tror det men man kan ju alltid drömma (a) vi slutade vid typ halv tre då gick jag och natta till fredrik som vi alltid är vid nu förtiden.. vi väntade på sus och vi gick runt lite och tog det lungt sen hoppade jag på bussen och mötte emma vid handens närsjukhus för vi skulle köpa grejer på öb till hennes mammas fest som vi fixar tills på lördag :) sen åkte vi hem till henne och käkade mat och snackade massa skit som vanligt sen tog vi fram chipsen och colan och satt och svullade men emma va  iaf lite duktig som pluggade medans jag bara va tjockis som vanligt :) sen satte vi oss framför tven och skulle kolla på ugly betty men emma somnade som vanligt så jag åkte hem :) nu ska jag se på desperata hemmafruar sen sova ;) godnatt allihopa .
puss och kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0