..

va hos angelica och madde en stund sen kom mamma och hämtade mig efter jobbet och vi åkte till ica maxi :) jag får alltid det jag vill ha när jag följer med mamma och handlar det är så skönt :) sen åkte vi hem och jag gick ut med hunden så duktig som jag är.. (a) ska väl kolla på lite tv nu sen sova så man är pigg och glad i skolan :)

haha här kommer tre bilder från när vi åkte skriskor så jävla grym asså jag säger ju att jag ska börja på hockey :D nooot.
okej bilderna funkar inte så det blir nog inga bilder men dom är skit snygga iaf eller inte vi ska nog inte bli några modeller iaf haha ;d ni är bäst iaf tjejer <3 nej nu ska jag sova vi hörs imorgon :) natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0