..

åkte hem till emma och sov igår och vi chillade åt lite natt mat och som vanligt somnade jag skit fort när jag och emma skulle kolla på high school musical så somnade jag emma tycker jag är så tråkig haha jag kan inte roför att jag är trött (a) åkte till skolan och va med mina tjejer :) ni lyser upp min dag sötnosar <3 efter skolan träffade jag emma på bussen och vi åkte hem till mig hon blev sur för att jag skulle träffa m en snabbis, haha men du fick ju iaf en burgare när jag kom tillbaka :) kollade på one tree hill och emma somnade som vanligt sen gick vi till vårat hemliga ställer och hade lite roligt ;) haha sen gick emma till sin dans träning och jag stannade ett tag sen åkte jag hem nu ska jag chilla lite sen sova :) längtar till helgen :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0