håll mig hårt eller släpp mig helt?!

dom säger att man ska följa sitt egna hjärta men om det går åt två olika håll vad ska man välja då? förlåt det var inte meningen att du skulle få se det du fick se, men nu kanske du fattar? det är jobbigt för mig viste du inte det innan så borde du veta det nu, jag vill vara din vän men det är verkligen inte lätt för mig, du får mig att bli varm i hela kroppen och jag blir knä svag när jag ser dig men den personen som du har blivigt tycker jag inte om jag vill ha tillbaka den gamla du och jag hoppas att jag kommer få. du måste våga ta några risker och våga leva ditt egna liv och ta ett steg närmare vi båda vet ju att du vill du behöver inte vara så rädd, ta en risk nångång och våga leva lite gaaaaalet för en gång skulle det kanske är va du behöver. håll mig hårt eller släpp mig helt jag vill inte ha nått osäker vänskap jag vill vara din vän men då måste du bevisa för mig att du vill vara min. du är en toppen kille men du måste lära dig att släppa loss lite och våga lite mer ;) tjejer vill ha tuffa killar vettu, tagga till dig så kommer du ha tjejer som jagar efter dig, jag lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0