vackan hittils

måndags va jag i skolan och var med tjejerna, ni är toppen hur skulle jag klara mig utan er? <3 efter skolan träffade jag emma och vi var hemma oss henne sen kom min ''man'' vi låt och kollade på film ajuste denice va där också. vi kollade på taken och den va skit bra, den handlar om en 17 flicka som vill åkt till paris och hennes pappa är en gammal spion och vet verkligen hur det där ska gå till dottern och pappan har inte jättebra kontakt och pappan låter henne åka fast han ingentligen inte vill för att han vet hur världen ser ut och när hon kommer till paris så blir hon och hennes kompis kidnappad och pappan gör att för att hitta henne :) det är skit bra.. sov hos emma och gick till skolan sen..

tisdagen va i skolan och vi simmade på idrotts lektionen haha jag va helt slut efter :P snacka om att inte ha kondis.. (a) åke hem och sen till emma och vi tog en cigg med min ''man'' sen gick vi upp och kollade på one tree hill och tog det lungt sen kom min ''man'' och hämtade mig och körde hem mig :) du är bäst! när jag skulle gå hem så ringde t och vi började bråka och sen ringde hans bror mig kvart i ett då kan jag säga att jag inte va glad trött som fan och kommer typ inte ihåg ett skit av samtalet.. menmen.. sen somnade jag om igen.

onsdagen va i skolan och hade skit tråkigt en jävla föreläsning som jag höll på att somna på.. annars va väl skolan helt normal.. åkte hem och sov en timme sen tog jag en cigg med min ''man'' sen gick jag in och sov lite till sen ringer jim och säger att jag ska med till jordbro för att han ska lämna pengar till sin kompis så jag gjorde det vi till sist hamnade vi på donken och det förvånade mig inte, sen körde han mig till min ''man'' och vi hämtade hans bror och åte till statiol för johan skulle köpa glass :) sen åkte vi till emy för nicke och emy skulle snacka sen körde vi henne till vh för hon skulle till sin pojkvän, sen hämtade vi emma vid henns dansträning och jag skulle sova hos henne så vi åkte till henne när vi va där kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma så vi åkte till mig och sen tillbaka till emma, jag har en sån snäll ''man'' som gör mig hela tiden :) puss på dig! jag och emma kollade på en film sen somnade eller emma somnade först :P

idag väckte emma mig för att jag skulle väcka frida men hon skulle inte gå till skolan så jag orkade inte tjafsa med henne så jag käkade lite frukost och fixade mig sen åkte jag till skolan kom dock försent menmen det är sånt som händer, vi hade en kort dag idag för vi hade ingen engelska så det var skönt nu ska jag åka till emma sen hem igen får se va som händer ikväll :) hoppas ni har haft en trevlig vecka :) pussss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0