torsdag

på morgonen gick t upp tidigt för han skulle till sjukgymnasten och jag gick och la mig igen och vaknade igen vitt ett riktigt skönt haha. hoppade in i duchen och fixade mig sen åkte jag till angelica och där va också hennes pojkvän, vi åkte till handen för att jag skulle kolla efter ett par kanin öron men det fanns inga :( så jag får låna ett par av stefanie :) om ni undrar va jag ska ha dom till jag tänkte vara kanin på halloween ;) sen åkte vi hem eller dom åkte hem jag skulle täffa tomas och säga hejdå, vi gick hem till honom och myste kommer sakna dig så sjukt mycket. det jobbigaste är att säga hejdå hoppas dom här två veckorna kommer gå fort för jag längtar redan efter dig gubben! efter ett riktigt jobbigt hejdå så åkte jag hem till angelica och kollade på dirty dancing men henne och rickard och dom låg och pussades hela filmen haha bästa filmen :) den är alltid lika bra hur många gånger men än har sett den ;) sen gick jag och träffade emma en snabbis för hon va hos linda och det är jätte nära. sen åkte jag hem och nu ska jag gå och lägga mig så man orkar med imorgon :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0