dålig på att blogga....

nu har jag blivit dålig på att blogga igen nu får jag fan ta mig i kragen.. i tisdags va jag och mickan på ollan det va himla trevligt och kvällen slutade med att vi kollade på film hemma hos andreas sen gick vi hem till mickan och sov sen va det bara att gå upp till skolan på onsdagen och det va inte kul.. men det va kul att träffa klasskamraterna iaf efter skolan va jag på dejt och det va himla mysigt ska jag säga. idag va jag på dejt igen och handlade en jättefin väska och så handlade jag hårfärg också så nu ska jag ta mitt feta arsle och åka till mickan och färga håret och kolla film, mysigt mysigt. men skriver imorgon. puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0