men ibland är livet lite för tufft

jag tänkte bara säga att jag inte alls bara skriver mass ledsna saker som min ''älskade gästbloggare'' säger.... jag är igentligen glad och ledsen på samma gång och det ledsa hamnar tyvärr på bloggen men ska väl bättra mig lite och skriva lite glada inlägg.. ni kanske vill veta att jag fick veta idag att min kära vän som aldrig skulle ha rumpsex med finare ord har haft det och jag tyckte det va lite roligt för hno har alltid sagt att hon aldrig ska ha det sen går hon heeeelt plötsligt och har det men en RANDOM SNUBBE fattar inte, inte okej... haha! nej okej jag kanske överdrev lite men vafan den här jävla gästbloggaren klagar ju så då får man väl hitta på nått kul eftersom jag inte har nått liv så för jag hitta på ett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0