nu är jag tillbaka i bloggandet

hej alla trogna läsare! nu är jag hemma igen och har haft det underbart i gnesta det va fint väder och vi har ridigt och haft det allmänt trevligt hela tiden.kom hem i lördags men va sjukt trött så orkade inte sitta vid datorn men va iaf ute och det va kul. igår tog jag det bara lugnt sov typ bort halva dagen så jag bloggade inte då men nu är jag tillbaka och på topp och ska blogga hela tiden så ni kan läsa om mig tråkiga liv.... idag hade jag inga planer för dagen men mamma ringde och frågade om jag kunde komma och jobba för hennes rygg hade pajat och en sån ängla dotter som jag är så åkte jag och jobbade fast jag hellre hade velat att ligga kvar i sängen men pengar är alltid pengar. imorgon ska jag ta det lungt får se va dagen har att bjuda på. nu ska jag lägga mig i min sköna säng och dricka cola och äta chips får passa på nu innan jag och mickan ska börja gymma för då är det slut med sån så nu är det bara att käka upp sig (a). nej skriver imorgon. puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0