och så har man gått och blivit ''vuxen''

förlåt för dålig uppdatering men har varit lte mycket att stå i. släkten va här i tisdags och firade mig fick alla och lite till som jag önskade mig min födelsedag kunde inte bli bättre. sen på onsdagen kom brudarna över och bobby måste bara säga att jag har tidsopptimister till vänner men jag älskar dom endå. det blev lite sent eftesom alla kom så sent så den ända vännen som följde med ut va steffi, tack älskling! hade en toppen födelsedag tack släkten och tack alla vänner! <3

i fredags va jag mickan steffi mamma och rosie på metro och det va sjukt kul (och dom säger att krogen är överskattat) haha nej men jag kommer säkert tröttna men jag hade iaf as kul fast vi kunde ha dansat lite mer.. i lördags va vi hemma hos maria och det va trevligt men mådde inte sådär jätte bra men jag får väl skylla mig själv. men jag hade trevligt endå. jag och mickan åkte till djurgårsvägen och ''efterfestade'' jag somnade som vanligt. vi kom hem till mig typ vid fem eller nått och det va ju inte så kul. söndagen spenderade vi hemma hos mickan och tog det allmänt lugnt senare på kvällen tog vi oss en promenad hem till mig det va faktiskt skönt att ta en lite promenad så där på kvälls kvisten. idag har jag jobbat och slitit så är lite sådär små trött men jag överlever, tänk pengar!


jag och min älskade mamma på metro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0