självsäkerheten stiger

det finns en sak som är bättre än kärlek och det är självständighet och det har jag inte varit men det är jag nu, jag vet att jag klarar mig själv och att jag kan stå på mina egna ben. kärlek är underbart men för att klarar av kärleken måste man kunna vara självständig och det är jag nu och det ska jag alltid vara. ska aldrig mer låta en kille få bestämma över mig jag har min egna vilja och min egna väg att gå på och det tänker jag göra nu.. det finns en kille där ute för oss alla jag trodde jag hade hittat honom men jag hade fel han va inte den killen för mig men han dycker upp nån dag och jag tänker vänta men tills dess tänker jag leva mitt liv som en stark och självsäker kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0