trött

helgen har varit helt okej, i fredags så va jag med mickan och hennes grabbar´och några tjejer vi drack lite och spelade bowling va himla kul faktiskt. i lördags va det hem till sparris igen och det va kul lånade ut min kamra så kan säga att jag har huuuur många bilder som helst ska lägga ut som på facebook när jag orkar..

måndag och tillbaka till jobbet.. jag visste att det skulle komma fler gäster och äta men jag hade aldrig tänkt mig så många :O jag trodde jag skulle dö!! det är de västa jag har varit med om nu vet jag att jag inte ska jobba på resturang jag klarar inte av den stressen.. nu är jag hemma och tar det sjukt lugnt ska snart färga håret för det kan behövas. det blir blont igen jag kan inte bestämma mig om jag ska vara blond eller brunett? va tycker ni?

 
                                  blont?                                                                brunt?

Kommentarer
Postat av: snyggefan

snyggblondiiiiiiie såklart ;)

2009-08-10 @ 23:46:46
URL: http://natsha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0