det har aldrig gjort såhär ont!

när hjärtat gråter då har det gått riktigt långt. jag trodde aldrig du kunde göra såhär mot mig, aldrig aldrig! jag förstår inte det finns inte på världskartan det vi hade betyder det ingenting för dig eller? jag fattar inte snälla någon förklara för mig. jag vet inte vad jag ska göra hur jag ska reagera eller nånting det är för jobbigt just nu, efter sån kort tid nej jag fattar inte antingen så är det jag som bara är helt jävla dum i huvudet eller så har du bara ett hjärta av sten. jag vet inte vart jag ska ta vägen ska jag vara glad för din skull vad är det du vill förmedla till mig när du gör såhär, det krossar mig fattar inte du det? jag fucking kommer alltid älska dig och jag trodde att du alltid skulle älska mig men va fel man kan ha, förlåt för att jag har gjort mot dig och alla gånger jag har sårat dig jag önskar bara att jag kunde ställa allt till rätta men nu är det försent och jag kommer aldrig mer kunna kolla dig i ögonen igen och känna mig trygg igen. förlåt för allt!

Kommentarer
Postat av: -

Tomas? :/

2009-12-29 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0