Girls just wanna have fun

Hej!
eller njjee det var väl fel början på första gästinlägget för min del här inne i jennifers crib.
Tjafan läget Sverige. Vicky här, jag gluttar in och ut via denna sajt var eviga dag men nu stod dörren öppen för mig att uttrycka mig hej vilt, så här kommer det lite smaskiga råd ang kärleken.
HÅLL ER BORTA. haha nä men asså det är komplicerat och alla tar det olika, så innan rätt val ställs in så ska man utforska allt som familj, intressen m.m. för att kunna lita på att man kan hålla ihop länge. Samt utan svartsjuke problemen. som att ha regler i vardagslivet. man måste bestämma sig innan relationen ställs in på just "du & jag". 
Exakt som med mig och Jennifer, intressena stämmer och vi har så jävla kul med allt.. just därför är vi Gifta. *blinkar*
Så good luck där ute vet att hjärtat väljer rätt vägskäl för er alla. även genom det svåra som uppstår. tro mig jag vet, så ring mig om ni har problems guys.
Nu till sak, jag sitter och tittar på jennifers vackra kropp. usch låter helt pervers men vadå måste ju få kolla på min kvinna! Helt ärligt så duschar hon och jag är Dj till badrums musiken.. wohoo. shit jag e sämst på detta. får be om ursäkt. ha det super iaf.  Puss och Kram!!
*forget att jag har ju faktiskt en blogg också så ni e varmt välkomna till min sida också, dock är väl den i toppklass och inget för småttingar men ni väljer* mohaha
KRAMKALAS
Vicky

check it out: VickyInTheCity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0