glädje!

va i stallet vid typ ett och då tog vi in hästarna och fixade dom sen red vi hem till mig och träffade vickys mamma och min mamma och frida och micha hästarna fick lite äpplen av mamma sen red vi tillbaka och då skulle vi ta en lite lugn galopp men den blev inte så lugn... skönt att vi fick stopp på dom innan bil vägen kom bara! fick rida tillbaka och hämta stackars frida som blev livrädd och det förstår jag men sen gick det bra. red tillbaka i mörkret och sen hade vi insläppet sen käkade vi lite och sedan cyklade vi hem, duktiga vi är jag och min ängel! nu sitter jag i soffan och väntar på att hon ska prata klart i mobilen så jag kan ducha sen. när jag är klar ska vi gå upp till tobbe och krille och vänta på att tobbe ska komma hem sen ska vi åka hem till min ängel och ha en mys kväll för imorgon är det lång tur på hästarna som gäller! ska ha med kameran så ska vi ta lite bilder. nej nu ska jag ducha!
xoxo
min underbara granne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0