helt slut

det blev en kväll hemma hos krille och tobbe igår hade riktigt kul. idag har vi tagit det lugnt på dan sen va det bara att gå ner till stallet och mocka och ha insläpp sen blev det gosade jag lite med min kära ponny sen kom vickys pappa och hämtade oss. ska hoppa in i duchen nu sen ska jag upp till tobbe och hålla honom sällskap får se om vicky ringer mig och behöver att jag kommer över annars blir det sova hemma ikväll. min kropp är helt slut asså nu förstår jag va mamma menar med att hon är slut efter jobb och stall.. nu ska jag ducha.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Vicky

jag klarar mig gullet, indra finns hä hos mig som tur är. kastar runt sin lilla svarta håriga kropp. haha.. nej men saknar dig redan. hatar att sova själv. men lärorikt... trots att d e jobbigt.



Stor kyss på min brud<3

2009-12-08 @ 23:50:39
URL: http://finest.se/VickyInTheCity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0