julafton

och så var det julafton igen just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och väntar på att min kära mor ska komma hem så vi kan äta julfrukosten och öppna julklapparna sen ska jag åka till min mormor en snabbis sen ska jag iväg till min prinsessa och fira julen med hennes familj det ska bli kul och jag ska vara tomte vi får se hur det går. det som är mest skumt är att det inte ens känns som det är jul det jag mest ser fram imot idag är att jag ska få vara med mina underbara vänner och vi ska ha det mysigt och skratta och bara ha kul. så nu vill jag bara att tagen ska gå fort så jag kan vara med dom som jag trivs bäst med. nej snart kommer mamma så jag ska plocka fram frukosten. god jul till er alla hoppas ni har en bra jul!
xoxo


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0