snö snö snö snö, underbaaaaart!

vaknade för en stund sen väckte tobbe så nu ska vi snart gå upp och handla vi ska bara vänta på min prinsessa så ska vi gå upp och handla sen ska vi ut med hundarna och fota lite i snön! gud vad jag älskar snön, den här vintern ska bli den bästa vintern på länge. många glada skratt och bara vara med dom som jag trivs bäst med och många snöbollskrig ska det bli! nu ska ni få igen för alla gånger ni har mobbat mig, haha! nej jag tror nog att det är jag som kommer ligga i den stora snödrivan och ligga å frysa och ni kommer stå där och skratta men det kommer bara bli kul för jag vet sen att ni kommer värma mig och det är de som jag älskar med er, även om ni driver med mig hela tiden så vet jag att ni älskar mig endå. :) hoppas bara att snön ligger kvar nu gör den inte det så har vi ju ändå snö när vi åker upp till dalarna, love it! nej nu ska vi ut och möta vicky skriver senare!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0