ännu en tråkig dag hemma.

träffade emma en snabbis i centrum käkade lite och träffade på sabina och lite andra människor. sen åkte jag hem för att fixa mig för att gå på bio men så blev det inte då skulle jag träffa tjejerna och kröka men dom trog på bio istället och då pallade jag inte följa med så ja min kväll suger kuk. morsan jobbar och hunden är fan inge roligt, yeeeees toppen kväll, naaaaaat. ja men vad ska man göra nu då? har kollat på tv så ögonen är fyrkantiga, men det blir väl mer tv tittande och sen sova, fan hoppas på att det händer nå kul imorgon. kanske skriver senare om mitt tråkiga liv som jag inte somnar som jag förmodligen kommer göra. haha.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0