är jag knäpp?

en sak fattade jag inte idag i skolan alla som svarade på frågan, - har du hittat dig själv? vet du vem du är?
dom svarade ja men jag fattar inte vi är 17 år hur fan ska vi veta vilka vi är och hur vi kommer vara i framtiden? är det bara jag som inte vet vem jag är eller asså jag vet vem jag är men är jävligt förvirrad och vet inte riktigt vad jag vill, är det konstigt? är jag knäpp som är förvirrad? borde jag veta vem jag är, borde jag veta vilken väg jag ska gå på när jag bara är 17 år? mitt liv har inte ens börjat än och man ska tydligen veta allt om sig själv nu, och veta va man vill. är jag konstig för att jag inte vet? jag började tänka som fan när vi snackade om det där i skolan och jag kände mig rätt konstig som inte visste vad jag skulle svara för jag känner att jag inte vet än och att jag har många år kvar att mogna och lära mig, dom brukar ju säga att man blir äldre och mognare för varje år som går men hur ska man då veta vem man är när man bara är 17 år? det va bara en tanke ställare jag fick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0