kungsberget

hade as kul igår många roligt skratt för att stackars natta ramlade så många gånger. natta gav upp först vi andra åkte vidare det tråkiga va att backarna va så jävla isiga så man fick typ inget stopp. jag och alex åkte in i skogen för att vi ville hoppa på gupp och det va as kul alex ramlade flera gånger och en av gångerna va rakt på vägen och jag hade ingenstans att ta vägen så jag skulle köra mellan två träd och sen stoppa mig själv med hjälp av träden men det gick inte så bra...... fick för mycket bakåt vikt och ramlade pladask med skidorna rakt upp i vädret, när jag väl skulle gå upp så fick jag sen drag i vaden och det va inte lika skönt den när jdet gick över skulle jag ta vikten på höger ben nej men då hoppade ju höften åt helvete och alex garvade så jävla mycket så han ramlade ännu värre och fy fan va vi garva. sen när vi skulle ut från skogen märkte vi att vi va lite over the rode. men vi hittade ut tillslut. ont i benen hade man ju idag 'r dte inte lika faligt men i går va det ett helvete men kul hade vi fan och vi ska göra om det nästa gång också. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Kungsberget va ju bäst ;)

2009-02-23 @ 17:17:55
Postat av: jennifer

haha ja det har du rätt i :)

2009-02-23 @ 17:47:49
URL: http://juff3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0