kvinnohat?!

jag är så trött på tjejer, kan inte alla bara sluta gå till fel människor och hålla sig till sina egna och inte byta hela jävla tiden, det räcker. hur skulle det kännas om det kom in nya tjejer i era umgängen varje dag? jag är trött på det, jag hatar det, jag hatar alla äckliga jävla brudar, jag tål dom inte dom går mig över huvudet, dom går in i mitt revir och jag tillåter inte det, jag litar inte på nån jävla tjej och jag har mina anledningar till det. det går inte att lita på andra tjejer dom är falska och äckliga, åååååååååååååhh jag vill bara skrika! och nej jag ser er inte som ett hot jag tycker bara inte om er och det har jag aldrig gjort och kommer aldrig göra, därför har jag mer killkompisar än tjejkompisar, jag går inte ihop med andra tjejer och ni som känner mig ni vet det.. och när ni kommer där med era äckliga händer och kladdar på min man så blir mina ögon kolsvarta och det är inte kul, och jag vet att ni flesta har sett när jag tänker till och ni fortsätter ändå för att det är kul att retas men tänk såhär tjejer ni vet inte vem ni retas med, ni äcklar mig! tack och hej för mig jag hoppas alla dör, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0