people always leave

det här året skulle börja bra och det skulle bli ett bra år för min del men allt har bara gått åt helvete hittills. jag har förlorat alldeles för många människor på så kort tid, min älskade vän och nu min älskade kille.. är det meningen att det ska göra såhär ont?

mina känslor för dig har blivigt jätte starka och så gör du såhär mot mig, jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag kommer inte klara det här, du betyder för mycket. är det normalt att en sjutton åring flicka ska känna såhär mycket smärta? vad har jag gjort för att förtjäna det här? jag vill inte längre, jag orkar inte smärtan gör för ont. jag måste acceptera att du inte kan ha ett förhållande men det gör så ont. jag vet inte om jag klarar mig utan dig. jag ville inte att det skulle sluta såhär, jag trodde på oss, jag trodde vi kunde klara det här tillsammans men jag hade fel igen, som alltid.. förlåt för allt som jag har gjort mot dig, jag kommer alltid älska dig, jag hoppas du förstår det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0