från botten till toppen?

jag har lärt mig en sak alla människor måste få en andra chans, alla männsikor kan förändras även fast man inte tror det men behöver inte vara så envis och alltid vara så långsint. det gör allt mycket värre ge människan en chans och gå vidare man kan inte alltid leva i gammalt skräp. nu har jag gjort min del om du inte vill vara min vän så okej då kan jag inte göra nått mer men att du är så feg och en sån mes som inte kan ta en diskution och bara släpper vänskapen så där lätt då betyde den ingenting för dig och det sårar mig men visst jag kan inte göra nått mer, jag kommer sakna dig men fuck you jag skiter i dig det är du som är omogen inte jag... hoppas du får ett bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0