fredag

va på sjukan idag och skulle kolla min astma fick sitta en en jävla glasbur eller va man ska kalla det och andas på flera olika sett sen fick jag samma astma medecin som jag brukar ta fast 3 dubblat dosen. fick hjärtklappning och skakade som fan det va skit läskigt. fick donken till frukost haha sen körde mamma hem mig :) somnade på två röda och har bara legat och degat sen dess nu ska jag till ica maxi med mamma och emma sen ska jag hem till emma och vi ska ha film och 500 kväll :) för alla ni som inte vet va 500 är så är det ett kort spel :) ska ha en riktigt mysig kväll med min underbara vän och du hjärtat jag vet att du läser mig blogg sluta ta alldeles för mycket ansvar för dina vänner du kommer snart gå i konkurs ;) jag älskar dig och jag har bara en sak att säga ''jag har inte förstoppning längre'' och glöm inte
too me you are perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0