helgen i korthet

fredags va mysig först hemma hos daniel i blåsut med emma och sabina och tacos. sedan åkte vi tillbaka till haninge och hem till maria. :) människorna där va fulla och glada men vi skulle dra vidare och hämnar hemma hos kevin där det va as sköna folk och det va jätte mysigt. sen åkte jag och emma hem och sov, vi gjorde lite ''fyllekäk'' nudlar och spelade fem hundra sen somnade vi jävligt fort.

lördagen började med att emma åkte hem och jag chillade sen senare tog jag en duch och sen bar det hem till sabina där vi käkade och fixade oss sen åkte vi till gudö på poolparty. när vi kom dit så kände vi oss as lost för vi kände inte än ända jävel men vi satte oss i soffan och började köpa jag har aldrig, slutade inte så bra dock eller haha jo det gjorde det vi blev fulla och sket i allt vi hade as kul och sen badade vi också himla kul va det faktiskt. men vi är glada över att vi inte kommer träffa dom där människorna igen.... nu får era fantasier leka lite ;)

idag har jag bara legat inne har as ont i magen så har bara tagit det lugnt. har inte rört min kropp utanför dörren och det har varit as skönt :) nu ska jag kolla på film och sen sova hörs, tingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0