natt samtal

ligger i min sköna sägn och kollar på scrubs och hade det fett varmt och skönt och helt plötsligt ringer mobilen och så är det min kära lilla vän linda som har jätte tråkigt och så jag blev jätte pigg och gick klädde på mig kläder och gick ut och rökte. det va kallt men gott, jag kommer aldrig lyckas sluta haha. skrev lite i hemliga bloggen och nu ska jag typ sova om jag kan blev fett pigg efter kära linda ringde.. fan ta dig nu kommer jag inte komma upp till skolan imorgon. har fett men ångest orkar verkligen inte med skolan menmen vill man ha penga flow sen när man är vuxen så är det ju bara att plugga på (a) det ända jag längtar till är mina underbara vänner <3 ett extra plus till underbar tessan <3
tack för mig, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0