på bättringsvägen?

efter att fått reda på hela sanningen igår och varit i skolan idag och mobbat min kära lilla vän tessan som går på kryckor det gick ju inte fort för stackare, hihi. men hon fick rida på min rygg när vi skulle äta lunch men vi kom inte så långt så hon fick hoppa på sina kryckor. men jag hjälpte henne med att ta mat. :)  efter skolan så åkte jag till emmas skola va där ett tag sen gick vi till handen och träffade angi och tog en fika. mysigt att komma ut ett tag och umgås med människorna som jag älskar och få ha lite annat att tänka på. väl hemma skulle jag träffa tomas och snacka och för engång skull så har det aldrig känts skönare att prata som vi gjorde idag. inge skrik inga tårar bara två förälskade tonåringar som pratade om sina problem. vi kom fram till att vi ska va ifrån varandra ett tag för det är nog va vi behöver rensa tankarna lite. för engång skull så gråter jag faktiskt inte sitter vid datorn och lyssnar på musik och känner att jag inte behöver gråta mera jag tror faktiskt att allt det här som har hänt har gjort mig starkare och jag har mig själv att tacka med mest min älskade emma, tack för allt!  men nu ska jag gå och sova är jättetrött och sen måste jag vara pigg för imorgon :) jag och emma ska till ''våran'' (emmas) bror och äta tacos och sen är det utgång som gäller :) toppen kväll kommer det att bli :)
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0