pressa mig inte, ge mig den tiden jag behöver.

jag har inte svårt att förlåta och gå vidare.... men just den här gången svider det mer än nånsin och jag vet inte vad jag vill och om jag vill att det ska vara du och jag och om jag mår bra med dig.. det jag är nog mest rädd för att det ska hända igen och då kan jag inte gå vidare och låtsats som ingenting. ska det vaerkligen vara du och jag? är vi rätt för varanda? om vi frågar våra vänner så tycker dom att vi är helt olika och att vi verkligen inte passar ihop och att vi alltid bråkar, kan vi vara tillsammans om våra vänner hatar vårat förhållande? är det verkligen mig du vill ha? är det verkligen du som är den rätta för mig? jag har så många frågor men inga svar, jag förstår att det är jobbigt för dig men du måste ge mig tid och inte skicka iväg sånna sms som du gör och inte ringa och säga sånna saker det blir bara jobbigare vi skulle vara ifrån varandra och jag slutade inte höra av mig till dig och då klagade du bara och när jag slutade så skickar du värsta smset och ringer mig och allt hur ska du ha det igentligen? vi behöver tid från varandra, okej?
I will always love you bejb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0