kul..

Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära anton lidbom. För det första vill jag säga att björn ny är den bästa vän jag haft, och att dan är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att ff och heino gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att krampis får ett lyckligt liv tillsammans med lillflood. Jag vill säga tack till mamma för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med mormor. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan natto tog sitt liv. Snälla nisen sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med ralle och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av simon igelöv som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot stefan, eftersom hon varit otrogen mot min käraste wiktor eriksson. Jag vet att willian rosell kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till äckel hanna för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med B2 <3 och bigjim den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen cricke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0