snacka om att ha tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? mamma 3
3. Hur lång är du? 157
4. Vilken var den senaste film du sett? nån film inatt när jag kom hem... 
5. Vem ringde du senast? tomas
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''haha okej :)'' till emma
7. Vad är dagens planer? vila, städa, äta lite tjockis mat.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? ingenting för dom va aldrig gifta där dom bodde tillsammans..
10. När såg du senast din mamma? för flera dagar sen :(
11. Vilken ögonfärg har du? gröngråa
12. När vaknade du idag? typ nio tror jag..
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? dalarna
15. Vilken plats föredrar du minst? där jag inte känner mig trygg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? vet inte
18. Vem fick dig att skratta senast? angi, natto, emma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vet inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? helst naken men också i en stor tröja och hotpans
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? 1 tror jag
24. Har du någon gång spytt på fyllan? behöver vi inte prata om...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? ja men det är jag väl..
27. Vilken är din favoritglass? mjukglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara och sen leva livet
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? kaffe latte
31. Vad dricker du till frukost? juice, mjölk eller cola
32. Sover du på någon särskild sida? inte va jag vet 
33. Kan du spela poker? NEJ!
34. Tycker du om att mysa? det är de bästa jag vet
35. Är du en beroendemänniska? tror inte det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? inte som jag vet just nu..
37. Vill du ha barn? ja det vill jag verkligen, barn är det bästa jag vet. hade jag kunna ta hand om ett barn nu skulle jag skaffa ett nu :)
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja, men det va inte jag som behövde den åkte med tomas.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? vet inte
42. Äger du dyra smycken? nej det tror jag inte
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en cigg
45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte 
46. Välj ett ärr på din kropp? mitt ärr på foten...
47. Vad har du för ringsignal? Basic element - touch you right now
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? tror jag inte
49. Flirtar du mycket? typ inte, dom får flörta med mig ;) haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? utanför min bästa kompis, hemma och i turkiet
51. Kan du byta olja på bilen? vet inte
52. Har du fått fortkörningsböter? haha nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? läser typ inte
54. Läser du dagstidningen? typ inte..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ingen aning
59. När var du i kyrkan senast? väldigt länge sen..
60. Vilka personer utmanar du? dom som inte har nått liv som mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0