idag bär det av, äntligen

gnesta nu kommer jag, åååååh det här har jag längtat efter hela veckan. det ska bli så skönt att åka bort från haninge, det va tänkt att jag skulle åka idag och komma hem på söndag men nu blir det inte så för jag vet inte riktigt när jag kommer hem, behöver vara borta ett tag klarar inte av att ha det såhär längre, och ni som kallar mig skolkare kan ju bara flyga och fara för ni har fan inte en aning om vad som har hänt så har i inget bra att komma med så kan ni låta det va!

igår va det kallabalik här hemma och jag tänkte åka till gnesta redan igår men så blev det inte fixade lite här hemma och det är väl ''okej'' nu iaf, jag tror jag och mamma behöver tid från varandra så därför åker jag ner till gesta till min andra familj som har flyttat ifrån mig :( men så långt är det inte men det är skönt att jag åker bil ner med lotta och madde idag så tar jag bara tåget hem sen.
dom har inte fått nått internet när nere än så jag kommer inte blogga på ett tag men bloggar direkt när jag kommer hem och berättar hur jag har haft det ska ta med mig kamran så det blir nog några bilder också. nej nu ska jag packa lite och städa men jag skriver några rader innan jag åker.

tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0