från många tårar till skratt

hade en väldigt trevlig dag igår. först hemma hos daniel där dom söp ner med sen hamnade jag vid gårdensbad och sen hem till tomas. jätte mysigt att vakna upp bredvid min älskling, vi käkade frukost sen gick vi upp och la oss igen och kollade på toy story 2 jätte mysigt va det. sen va det bara att gå hem till helvetet och bli utkastad på riktigt, många tårar som blev till skratt sen när jag kom hem till mitt nya hem, tack för att ni släpper in mig med öppna armar. jag älskar er tror inte ni förstår hur mycket det betyder för mig.. <3
imorgon skolan och sen träffa min nya syster och fixa nyckel, skriver mer imorgon. tjao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0