fridas dag!

först skolan, bröt ihop och fick gå till sjuksyster, pratade lite sen åkte jag hem... emma fixade sig sen åkte vi till centrum och käkade och träffade en nyknullad vän, haha. sen shoppade emma lite sen till ungdomsmottagningen, sjukt mycket folk på öppethus asså. sen hem till angelina och ta en cigg snacka lite skit och hamstern sket på mig, inte okej! sen åka direkt hem och städa efter som frida blev 12 idag, stora tjejen. efter alla gäster hade gått la jag mig på spikmattan och blev sjukt avslappnad och en jävlig röd rygg efter åt men skönt va det. sen va det bara att natta en övertrött frida och nu ska jag sooooova, trött trött trött skriker det om mig just nu.

imorgon väntar frukost på sängen av gullungen sen ska jag följa med henne till hennes skolan och sen åka direkt till min. slutar halv fyra imorgon och det ser jag verkligen inte ifram imot, ska käka middag med frida och kanske kim sen kanske jag hinner träffa sabhoe en stund ska sova hos min bejb imorgon och jag bara längtar! nej nu måste jag sova, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0