har ingen ork längre

jag orkar inte det här längre, vill bara grypa ner i ett litet hål och lägga mig i ett långt långt ide. slippa all den här smärtan och värk och gråt i halsen hela tiden, jag orkar inte. jag behöver dig mer än nånsin och du lämnar mig nu det är inte okej.. hur ska jag hitta den rätta vägen ur det här? jag vill bli av med all smärta och gå tillbaka till det gamla, men vet inte hur bra man har det tills man förlorar det..utan er mina vänner och min extra familj skulle jag aldrig klara av det här, tack!

idag va jag i skolan och sen kom carro och hämtade mig med moppen och så åkte vi till sab en snabbis sen ''hem'' till mig där jag inte kom in så jag kunde inte hämta mina grejer så vi åkte till centrum och träffade emma patricia och erica. gick lite i centrum för erica skulle köpa ett par jättesöta skor sen käkade jag och carro donken, mums. sen kom sab och hämtade mig och vi åkte till dif och snackade lite skit. tomas kom och hämtade mig och körde mig till emma. han sa saker som jag verkligen inte ville höra nu men ska inte höra av mig så får han tänka och sen höra av sig till mig. träffade natto en snabbis och berättade om allt och sen snackade vi lite annat skit sen gick jag in och käkade sen har jag bara varit hemma och städat lite och haft en lite gråt stund med patricia, haha.

imorgon är det firdas dag, hon blir 12 hela år. grattis sötnos! skolan först och har utvecklingsamtal och ser inte direkt fram imot det.. efter skolan så är det direkt hem och fira frida. skriver nog mer imorgon är sjuuuuukt trött nu och ska bara sova nu!
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0