just idag är jag stark

har haft en toppen dag idag, hurmöret har varit på topp och just nu känns det som ingenting kan stoppa mig. skolan gick bra va och pratade med kuratorn och det gick bra. skönt att lätta hjärtat lite hos nån som man inte känner. sen åkte jag till centrum och träffade ango netto och robin, första stoppen va på deep eller va det heter och hampus stog och raggade på mig i kassan, hahah. sen gina tricot och stackars robin fick stå ut med två shoppgalningar och mig, men han älskar det. ;) sen träffade jag m en stund och snackade om allt som händer just nu sen va det direkt hem och äta med frida och kim dom städar just nu och jag dunkar musik och är på toppen humör, hoppas bara på att jag är lika glad imorgon för då ska jag ha kul. nu vänta jag på att min bejb ska hämta mig så ska vi mecka lite bil eller han, sen ska vi hem till honom och sova, äntligen får jag sova med mig älskling..

citat: just idag är jag stark, just idag mår jag bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0