om mig..

om sex och kärlek

är du singel just nu? - typ..

haft något seriöst förhållande förut? - ja

varit gravid? - ja

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja

kärlek eller sex? - båda.

har du varit riktigt kär i någon? - ja

finns det någon för dig just nu? - ja

hur ser en perfekt kille ut för dig? - fin insida och utsida.

hur många gånger har du haft sex? - ingen aning


om dig själv

fullständiga namn? - Jennifer Victoria Regina Sundh

när fyller du år? - 29 juli

några utsmyckningar på din kropp, i så fall, vad? - typ inte

vad har du på dig just nu? - tighs, tunka, underkläder

vilken årstid är bäst? - sommaren

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - utan stressen

vad tycker du mest om hos dig själv? - omtänksam (?)

vad är du bra på? - otroligt mycket

vem älskar du mest på denna jord? - mina vänner och min familj

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med nån


om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - emma

vem vet allt om dig? - emma & angelica

vem är den roligaste av dina vänner? - dom flesta av mina vänner

vem är snyggast av dina vänner? - jag själv ;)

vem är mest partyprisse? - jag och emma tillsammans
vem är den du helst har filmkväll med? - dampis
vem saknar du? - madde

vem av dina vänner är mest 'evil'? - helt klart sabina, haha 

vem röker av dina vänner? - nästan alla


om din familj

vem står dig närmst? - Mamma.

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - bara mamma

vem är farligast i din familj? - PITBULL

vem ser roligast ut i din familj? - jag 

vem är coolast? - rock mormor

har ni några djur? - hund (selma) & häst (tindra)

vem har du mest gemensamt med? - mamma

vem står för underhållningen? - emma
vem sover du oftast med? - selma

roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning


om idag

vad har du gjort? - varit på praktiken

ledsen idag? - nej men har en konstig känsla...

har du gjort något bra idag? - varit på praktiken och sovit..

har du slagit någon idag? - haha nej

vad ska du göra nu? - inget, ska snart sova..

har du gjort något dåligt idag? - nej inte mer än vanligt..
vad har du ätit idag? - mackor, spagetti och kyckling gryta och puttipanna :)

har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - börjar bli, ska lägga mig i sängen snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0